onsdag 15 april 2009

Äntligen...



Fredag för mig igen! Som sagt jag tycker jag skriver det hela tiden men nu är helgen här va skönt!


Gårdagen blev lugn och skön. Tro det eller inte men jag stängde dörren om mig på jobbet och lade mig på britsen, vilade och läste min bok. Haha det är ju inte klokt att man kan göra det men varför inte. Hade ju inga kunder, bara en fast i endast 20 minuter. Tycker synd om henne... Hon har gjort filler vid kindbenen och det har blivit fel så hon har en massa knutor runt om i ansiktet och nu försöker vi utjämna det med lpg. Hoppas det blir bra för sånt är inte kul. Det händer ju vet ni.. Att när man ska göra sig lite finare så blir det inte så bra som man trott utan rent av helt misslyckat usch!


Efter jobb så körde jag raka vägen hem. Lagade god risotto och kyckling sen kollade vi på Dr Phil. Det var ett intressant ämne igår. Den där kvinnan ni vet som fick åttlingar!! Hela storyn tycker jag är galen men kvinnan verkar ändå ha alla hemma liksom. Hon hade 6 barn sen ville hon ha en till och då blev det åttlingar. Hon är ensamstående... Pluggar... Hur ska det där funka liksom? Hon måste ha en massa personal som hjälper henne med hela "dagiset"... Ja jag vet inte vad jag ska säga..


Efter det började vi se Lost i sängen och åt påskägg som jag faktiskt fick av min sötnos på påskafton. Somnade tidigt var helt slut. Efter ca 11 timmars sömn så vaknade jag utvilad i morse men en massa ny energi, härligt! Planen idag är att åka och jobba snart, fixa naglarna efter jobbet, handla lite sen hem till en myskväll.


Ha det bra allihops! Puss o kram Cat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!