onsdag 1 april 2009

Onsdag kväll!

Hej på er!



Har ni blivit lurade idag då? Jag har inte men dagen är inte slut än hihi. Joakim blev lurad på sitt jobb eller ja hela jobbet blev lurade av chefen!



Mmm det är onsdagskväll och vi har ätit en god middag. Kyckling file med balsamicosås och klyftpotatis. Gott. En kompis, Monicas, recept som är en favvo här hemma! Nyttigt är det dock inte med en massa creme fraiche och så men men... Blev ju bara vita bönor till lunch så.



Bilderna är från Ritz Carlton och dit ska vi snart. Ta en drink och fira att helgen är här haha! Finns ju alltid något att fira eller vad säger ni? :-)



Det blir en ganska busy helg denna.. Ska bla åka till Oman på visarun.. igen imorgon. Denna gången får jag åka ensam men Joakim hänger med fram till Hatta fort hotel. Kan ju rutinerna nu så det ska väl inte vara några problem men.. Lite orolig ändå.. Man vet ju aldrig om de inte släpper in mig igen. Men det får vi verkligen hoppas!!!!



Jobbet var en del att göra idag. 4 klienter. Fick veta av en klient. De har hund, att man inte behöver ha hunden i karantän utan att det räcker med ett blodprov och en massa papper givetvis, en 6 månader innan. Goda nyheter... Är så sugen men får tänka lite till och ta reda på massa. Ska iaf åka till ett ställe snart och kolla in de söta små liven.



Nä gott folk nu ska jag göra mig lite i ordning inför drink!

Ha en bra kväll. Puss o kram !






1 kommentar:

  1. Har du kollat upp om du inte kan förnya visumet i nån byggnad efter Sheik Z road? Enligt de på flygplatsen så skulle jag nog utan problem kunna få det förlängt om jag bara for dit! Sen, hur många runs är det man får göra? Är det inte 6 eller nå sånt och sen ut i två månader? Jag kan ha mkt fel, tänkte bara försöka hjälpa lite.. Bra blogg, den och Gulf news håller mig uppdaterad om vad som händer häromking!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!