onsdag 30 september 2009

RESIDENT VISA

Nu är jag resident of Dubai mina vänner!

Det känns så skönt att ha det där pappret i passet. UNDERBART!!! Så det måste ju firas haha. med sushi och ett glas vin:-)


Nu när man måste gå ner i lobbyn så blir det inte så mycket surfande... Tiden går verkligen i 110... Vaknar, åker till jobbet sen hem, träna lite, äta, tv och sen är det kväll igen!! Jag tror aldrig jag varit med om att tiden går så fort som här i Dubai. Många som bor här säger detsamma.. Vet inte vad det beror på!


Denna veckan har det varit kurs på jobbet. Då får vi gratis buffe, perfekt! Kursen är slut imorgon men det kommer en ny på måndag igen. Idag var vi på ett annat ställe på förmiddagen och hälsade på lite kunder. Kul att få ansikte till de man mailar med:-)


What else?? Nja inte så mycket bara den stora nyheten att jag fått mitt visa!! Very nice. Nu ska jag gå upp på rummet och ta en dusch, ta ett glas vitt till och kolla på Oprah. Det är en special om Michael Jackson och det kan man ju inte missa!


6 dagar kvar... Till flytten!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puss o kram C

1 kommentar:

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!