söndag 20 september 2009

EID MUBARAK!

Månkomitten har kommit fram till att det är Eid idag och imorgon. Passade ju bra så man fick långhelg. 4 dagar ledigt är inte fel. Skönt!!


Så idag är det alltså slut på Ramadan, äntligen säger jag. Nu börjar allt återgå till det normala och det är nu bara 19 dagar kvar tills vi flyttar!!!

Vaknade vid 8 i morse. Drack kaffe och åt youghurt i sängen och nu ska vi packa väskan och dra iväg till Sheraton föt en heldag där. Ska bli så mysigt. Bada i myspool och i havet. Lunch där med. Ska ta med kameran så ni får se hur där ser ut.


Det blev bio igår. Fanns inte så många bra.. Valde en som hette Asylum och det var den kassaste film jag sett! Se inte den. En skräckfilm som var blodig och äcklig. Folk gick faktiskt ut därirån. Jag var på väg några gånger men stannade dock till den var slut...


Det blev favvon karamell popcorn till filmen så var inte så hungrig efter det. Vi gick bara till Carrefour där jag köpte sushi o J grillad kyckling. Sen lite tv tittande och sängen.


Bloggen är klarfixad nu och så här får den nog se ut ett tag tills jag tröttnar!


Vad ska ni göra denna lediga söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!