lördag 12 september 2009

Myser vidare...

Utanför Wivel patisserie i Jumeirah.

Fint paket...


Med smarriga räksmörgåsar!



Nu myser jag med filt framför tvn, det är 7 år i Tibet.



Resultatet... Mörk igen:-)


Ligger i sängen med filt, myser och kollar film. J är vid poolen men jag orkar inte vara där idag.. Har dessutom fortfarande lite ont i magen...


Färgat håret nu. Fick springa iväg och köpa en annan färg då jag hade köpt fel. Jag vill ha en sån applikatorflaska men den jag köpt först skulle man ha penslar och allt möjligt och det var inte med i paketet... Billigaste och kunde ändå inte använda den. Så är det när man ska snåla. Behövde dock inte springa så långt då de hade den härnere på apoteket. Passade då också på att köpa vitaminer som jag ska börja ta varje dag nu!


J kom hem vid 14 och vi åkte och letade efter det där cafeet med svenska räkmackor! Hittade det lite off Jumeira road. Ett mysigt ställe som man gärna skulle vilja sitta på uteserveringen. En annan dag får det bli då man inte får äta nu på ramadan dessutom mycket varmt. Vi parkerade ganska långt bort för vi visste inte var det var. Blöt fläck resulterade det i ja! Svetten rinner...! Men snart snart så... Kvällarna är iaf bättre nu. Iaf var det värt det för mackan var supergod med stora goda räkor!


Blir myskväll ikväll. Bara vara hemma. Det är The apprentice på tv och det är det enda vi följer! Lördagar kl halv sju! Sen är det en film, Gandi.


Ha en skön kväll så hörs vi imorgon!






1 kommentar:

  1. Hej igen,

    jag var där igår oxå för att äta en kanelbulle men det hade dem ej. Man var tvungen att beställa typ en dag i förväg..haha. Jag gick ut igen. Inga kanelbullar, inga semlor och inget svensk. Jag var besviken. :-(

    Får istället spana in den svenska pizzan i Mirdiff. Bara jag hittar dit. Hade du koll på var de låg i Mirdiff? :-)

    Tack för en bra blogg!!
    Mvh Anita

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!