onsdag 23 september 2009

På en balkong...

...På Palmen

spenderade jag gårkvällen. Åkte hem till Marie direkt efter jobb.

Där satt vi heela kvällen. Delade en flaska vin, beställde sallad och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Vad härligt det är att kunna göra det. Sitta och skvallra med en tjejkompis, guld värt! Utan killarna;-)


Jag är så lycklig för tillfället. Allt känns så otroligt bra så det är inte sant.

Men jag antar att jag faktiskt är värd det. Så är det ju. Det måste finnas lite morgångar i livet ibland annars uppskattar man inte medgångar.


Skrev förresten kontraktet igår, J fixade det. Nu känns det liksom säkert. Vi kommer få denna mysiga lilla lägenhet med perfekt läge. Har nu börjar räkna ner dagarna... 16 dagar to go. Yes. Då har vi bott här på hotellet i 5 månader. Kan ni fatta? Det måste ju vara rekord! 5 månader på ett hotell. Dock har ju jag varit i Sverige 2 månader av det men ändå liksom!


Dagarna på jobbet flyger förbi. Jag trivs så oerhört bra. Idag var vi på visning på Sheraton och blev samtidigt då bjuna på deras fina buffe lunch med allt från lax till pannacotta. Som jag förövrigt tog till kaffet på maten... mmmm


Nu är det snart kväll och det blir lugnt. Någon film kanske..

Denna veckan var väldigt kort... Endast 3 dagar så imorgon är det happy thursday!


Vad hittar ni på idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!