måndag 28 september 2009

Lobbyn igen...

jaha ja...

Då sitter man härnere i lobbyn igen.. För att kunna komma ut på internet. Vi har ju haft det på rummet ett tag nu mot betalning men ja det funkade ju uppenbart inte så länge.. De idiotena här på hotellet har valt fel abonnemang och nu fått en räkning på en halv miljon kr för en måndads internet.. Lite mycket kanske.. Ja så nu har de tagit bort internet på rummet och de TROR att de som laddat ner mycket ska betala. Haha är det ett skämt eller? Tror de verkligen att folk som har betalat 150 dirham i god tro ska hjälpa till att betala den sjuka notan, jaja. Vi flyttar iaf snart, skönt det!


En positiv nyhet!

Vi flyttar redan om en veckan. Den 5 okt får vi nycklarna till vår nya lya, cant wait! Ska bli så mysigt:-)


Det var ju någon dag sen jag skrev men har inte hänt jättemycket. Igår gick jag runt lite på Mall of emirates. Köpte mig en fin grön skjorta på HM och passade på att ringa till pappa från telefonautomaten! Det är ju alldeles för dyrt att ringa till Sverige från mobilen, det går inte! Var en sväng till gymmet och sen tog vi oss ett kvällsdopp. Blev buffe härnere!


Idag har det varit en riktigt bra dag. Var på hotellet Westin på visning och blev där bjudna på en av de bästa bufferna jag ätit här! Kan verkligen rekommenderas. En kul sak var att vi fick se president sviten! Oh My God säger jag bara. Helt otroligt med gym mm mm och fantastisk utsikt med en gigantisk balkong. Kul att se verkligen, priset frågade jag om haha men DET fick jag INTE veta. Confidential sa han:-)


Var hemma vid halv sju, då en promenad på en 40 min sen duschen. J har ätit buffen härnere när jag har surfat för mig blir det något enkelt efter den buffen:-)


Förundrad...

Det är vad jag är.

Det är så himla lätt att gå upp på morgnarna nu för tiden. Det är ju så ljust, solen skiner och jag tycker ju att det är skoj att åka till jobb! Underbar känsla.


Ha en bra kväll!

C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!