söndag 20 september 2009

Underbara dag!

Parkeringen på JBR

I bakgrunden ser ni Sheraton.


Här låg vi. Mellan poolen och stranden. I den mysiga trädgården.


Playan


Man måste dricka i värmen, viktigt!


Nice utsikt..


Rosmarie och Olof vid poolbaren.


Och så vi två såklart:-)




Hej vänner!!

Underbara dag idag. Vi åkte hemifrån vid 10 och kom hem vid 20!!

Har haft en urmysig heldag.


Läste, badade,solade. Sen till lunch så hade vi bestämt med ett annat svensk par att vi skulle äta lunch tillsammans. R och O! Det blev sallad och vitt vin... Sen fortsatte vi umgås i poolen. Där var också en bar. Ja ni vet en sån med pallar i vattnet liksom. Hur mysigt som helst och solen gick ner. Oj var redan klockan halv sju. Kanske dags att gå upp. Låg i solstolarna och såg solen gå ner, mys.


Nu nyduschad med morgonrock. Beställde mat från Burger King, jag tog dock en sallad istället för flottiga pommes! Nu är vi mätta, trötta och mycket nöjda med vår första dag på Eiden. Får se vad som ska hända imorrn!


Har ni haft en bra dag?

Love C









2 kommentarer:

  1. Jepps vi hade en bra dag :D
    Tack för sällskapet igår.
    Kram R o O

    SvaraRadera
  2. Tänk att snart kommer JAG att bo i Dubai! Hhahaha love it

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!