lördag 19 september 2009

Lata lata lördag!

Oj oj vad tiden går fort fast man gör precis ingenting...

Har läst lite, kollat på tv, fixat här på bloggen. Lite mer ändringar sen är det nog klart faktiskt... Vad tycker ni? Ser det bra ut?


J är uppe vid poolen men jag orkar inte idag.. Får bli en heldag på Sheraton imorgon istället. Om nu Eiden kommer imorgon vill säga!


Blev en subway macka till lunch med kalkon och honey mustard dressing. Mycket gott. Snart väntar bio. Vet inte riktigt vad vi ska se. Vill egentligen se Inglorius bastards med Brad Pitt men den går inte på MoE än. Och det är ju på den bion vi har halva priset så får se någon annan. Fanns en "horror" som hette Childen ngt. Har ngt sett den?


Hörs senare!

2 kommentarer:

  1. Din blogg blev mycket snygg tycker jag!
    Tack för igår förresten, hälsa J.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker det blev lite jobbigt att läsa som det är nu.. Allt flyter som ihop när det inte är någon "ram" på sidan.. (kör Safari 4)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!