söndag 13 september 2009

Mer..

Chauffören under resan! Jag undviker vänstertrafik!
Blackpool. Grått och härligt haha

Vackra vackra Skottland

Vår fina bil!
I detta mysiga rosa hus bodde vi i ett av fönstren vid Loch Ness!
Om ni har möjlighet att ta er till Skottland så gör det! Där är så vacker natur och mycket att se! Edinburgh kan varmt rekommenderas.
Så nu är det snart dags att nanna. Ska ju upp och jobba imorgon. Hoppas ni tyckte det var kul att se lite annat än Dubai haha.
Kram på er!!!





3 kommentarer:

  1. Så sjukt - satt i morse o kollade på resa till Skottland!
    Jag & Tobbe satt och pratade igår o vi vill verkligen flytta utomlands för att jobba lite. Prio 1 är USA - med det är för besvärligt med greencard osv. Prio 2 är Dubai! Du får jättegärna hålla ögon öppna på jobb till mig o kock jobb till Tobbe. Maila gärna någon länk el liknande på hur man får tag i jobb?
    Puss saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Hej igen gumman - kan inte komma in på fb här på jobb :-(
    En fråga: Finns det bra kläder i Dubai? Alltså fina butiker? Har en liten dröm om att flytta ner till Dubai , knyta kontakter, för att sedan öppna egen butik i Malmö. Men har ingen aning om hur modet är där? Jag skriver till dig efter jobb gumman! Fick du mitt sms btw?

    Kraaaam Jess

    SvaraRadera
  3. Gumman!
    Har svarat dig:-) Är helt överlycklig om ni funderar på att komma!!! Klart ni ska. Här finns ALLT. Från Luis Vuitton till Hm, sara. mango mm!!! Shopparens paradis kan man säga. Hörs sen. Puss o kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!