söndag 13 september 2009

Sovmorgon!

Fick jag idag.

Det var skönt! Jobbade istället från 11-17. A hämtade mig på hotellet, snällt! Åkte förbi foodcourten i Jebel Ali på vägen och köpte med oss lite sushi som vi kunde äta på kontoret. Dagen gick snabbt som vanligt. Går igenom massa saker och jag hoppas att jag kan fixa allt till den 1 oktober då hon går på mammaledighet. Men det ska jag väl fixa hoppas jag haha:-)


Sov alltså till kl 9! Lyx. Sen ner och åt frukosten. Fick en hel tallrik med frukt idag helt gratis. Det var ju snällt av dem. Jag beställde en omelett men det kunde de inte fixa då kocken inte var där...Så fick väl lite kompensation!


J hämtade mig sen och vidare för att handla middag på Lulu. Idag blev det kyckling, sallad och hommos. Har ont i tungan från igår då jag brände mig på en het het soppa!! Ja ni vet hur ont det gör.. Irriterande känsla och ändå ska man va på tungan med tänderna hela tiden...:-)


Jag tänkte berätta för er alla som har tankarna på att komma hit att Norwegian kommer att börja flyga direkt hit, dock via Oslo tror jag. Där kan man hitta priser för 3000 kr tur och retur!! Det är inte klokt så billigt! Då jag nu sitter och ska boka hotell mm till folk så har jag kollat med detta hotellet givetvis och det kostar alltså bara ca 2500 kr för en hel vecka för 2 personer. Ni som är sugna på att komma hit till underbara Dubai:-)


Inte mycket mer att rapportera idag. Ska nu börja läsa en ny bok som heter Förhäxad av Björn Hellberg. Någon som läst den?


Ta hand om er denna 13 e september!

Love C

2 kommentarer:

  1. Hej,

    vill bara säga att Norwegian flyger direkt Stockholm Dubai. Jag åkte förra året med dem hem. De flyger dock bara mellan Oktober-April ungefär så det är säsong. Det är som Ryanair i prisklass, ju tidigare desto billigare biljetter. :-)

    Ha de bäst.
    Anita

    SvaraRadera
  2. Hej Anita!
    De har nu börjat flyga från Köpenhamn med detta året. De börjar i oktober. Till glädje för oss skåningar!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!