tisdag 15 september 2009

Patrik Swayze

Vaknade imorse, satte på nyhetskanalen och det första jag hör är att Patrik Swayze har gått bort. Hemskt... Han var min flickidol och Dirty dancing måste vara en av de bästa filmer som gjorts. Jag vet inte hur många gånger jag sett den och visst önskade man att man var hon i filmen. "Dont put baby in a corner". Han har ju varit sjuk länge i cancer så han har det bättre nu tror jag.



Hemma från jobbet nu och lite trött är jag. Igår var jag med Hanna på Apres, skidbaren i MoE. Vi skulle ta ett glas vin men som vanligt blev det ju klart fler än ETT glas. Mycket trevligt att höra om hennes drömbröllop i Sverige och man kan ju inte annat än att önska ett sådant till sig själv:-) Var dock inte hemma så sent, vid 23 så då var det sängen som gällde!



Är väldigt glad för att en kär vän till mig funderar på att flytta hit!!! Kan knappt tro att det är sant. Hoppas verkligen det blir av! Go for it Jess darling. Väntar på dig här i öknen:-)



Jobbdagen har varit bra och gått fort som vanligt. Hemma för en timme sen. Ska snart köra igen. Bort till Battuta mallet där jag ska på manikyr. Här är det så billigt så fin fransk manikyr är ett måste! Vi passar på att äta efter det lagom till fastan är slut kl halv 7. De har en supergod thairestaurang där som heter Lemongrass. En god crispy chicken blir det garanterat. Sen bara him o slappa med film!



Vårt jubileum närmar sig... På torsdag har jag och min J varit tillsammans i 3!!!!! år!! Det ni:-)



Ha en skön tisdag vänner.

3 kommentarer:

  1. Hej

    Du får ta och höra av dig när du har tid att träffas, du är väl ganska upptagen nu när du har skaffat jobb ;)

    kram

    SvaraRadera
  2. Finns Lemongrass i Dubai? Finns ju här oxå - i malmö. Crispy beef är den populäraset rätten jue hahaha!
    Jag söker jobb o lägenheter för fulla muggar - men har såååå många frågor ang hur allt funkar, vilka områden som är ok osv.

    Hör av mig när vi kommit en bit på vägen gumman. Kram

    SvaraRadera
  3. Gumman, skulle du kunna maila ditt coverletter (Cv) så jag kan få lite hjälp hur man skriver ett på engelska? Maila till jezica79@hotmail.com
    Tack snälla gumman. Räkna med att vi är där innan jul (november!) Måste bara få tag i ett jobb innan vi reser(iaf intervju). Så hör du något gumman - please säg till. Det räcker att antingen jag el Tobbe får ett till att börja med. Guuuud vad jag längtar!!!!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!