fredag 25 september 2009

Små paket...

Av trosor! Måste bara visa er hur sött de viker ihop mina trosor när de har tvättat! Bra är det med för att då tar de inte upp lika mycket plats i lådan. Så ska jag nog också göra nu när det blir jag själv som ska ha hand om tvätten igen!


Toast med hallonsylt är gott. Det har vi ätit till frukost idag. Det är fredag och då får man äta lite vad man vill. Som tex J, han valde att äta chokladglass till frukost! Men som sagt det är fredag:-) Jag hoppade iaf glassen...


Idag har de lovat 43 grader!! Skönt, ELLER? Solen skiner iaf från klarblå himmel som vanligt så vi ska köra ner till en beachpark. Jumeira beach park. Nu kan man åka till stranden, nu är de inte ramadan mer så nu kan man dricka vatten mm vilket är ganska behövligt om man befinner sig i 43 graders värme måste jag säga. Det som är bra med parken är att de har solstolar och parasoll. Lite lyxigt så där,lite semesterkänsla. Ja tack! Kostar ju oxå såklart men det är det värt. Även att komma in i parken. 5 dhs bara och solstolar o parasoll kanske 30 dhs. När man står i kön in där så känns det lite som Kalle Anka o co när de skulle till stranden. Ni vet vilken jag menar va haha!!


En annan sak... Mycket hemligheter på gång.. Från alla håll o kanter. Det bästa med det är att jag vet om dem flesta.. Fast inte den viktigaste.. Det är min hemlighet. J har en hemlighet som jag inte vet vad det är och ni kan ju bara ana hur nyfiken jag är!!:-) Som sagt mycket hemlisar men jag ska inte avslöja några här inte! Den som läser får se!


Ok, ha en bra dag mina kära vänner så hörs vi senare. Tar med la camera till playan!


Puss o kram C





2 kommentarer:

  1. Åh vad jag blir nyfiken! En av hemligheterna vet jag ju redan om;-) Kraaaam
    Skype o vin ikväll kankse;-)? Jess

    SvaraRadera
  2. Precis det vet du:-) Haha nä inget vin blire ikväll! Skypen har vi inte lyckats komma in på än...!!! Men ringer direkt när vi lyckats. Happy friday snäckan!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!