torsdag 17 september 2009

17 Sept.

Är en stor dag för oss.

3 år sen vi träffades. På Etage i Malmö...

Inte kunde vi ana den sensommardagen att tre år senare skulle vi sitta här. Och med allt vi har gjort tillsammans. Vi har verkligen hunnit med en hel del på 3 år! Det måste man säga.


Sitter här i sängen med morgonrock. Iskall cola light, har njutit av lite Marabou mjölkchoklad. Mmm va gott det är när man suktat efter det ett tag. Njutning.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning.


Har letat som en galning nu i 3 månader sen jag var hemma första gången efter min locktång. Trodde den hade kommit bort men nu har jag verkligen letat. Och den som söker den finner. Hittade den längst ner i garderoben i en påse.. Med en massa andra saker som jag inte packat upp sen juni!? Där var ett par skor, några vattenfläktar som jag fick i present av en kompis! Och givetvis locktången. Så nu ska det lockas hår!


Det blir en långhelg förmodligen. Skönt.

innehar ett gratis besök på ett Sheraton hotell med beachacess. Det innebär att man kan vara hela dagen på deras hotell, pool och strandområde. I vanliga fall kostar det massor. Så en dag av det blir det garanterat! Mys pys.


Vet inte vad som händer ikväll men ngt mys blir det när J kommer hem från sin inspelning. Hoppas det inte dröjer allt för långt in på kvällen. Det blev lite uppskjutet...


Höres

Love C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!