lördag 12 september 2009

Förändring...

...Liten iaf. Ska färga mitt hår nu. Det går mot vinter nu och jag är lite trött på mina slingor och vill bli mörk igen. Färgen heter Milk chocolate, låter bra det!



Är ensam hemma. J är på visningar. Han brukar vara det på lördag morgnar. Det är lite egentid för mig, vilket är helt ok:-) Vi vaknade vid 8 och var nere och åt frukost. Nu har jag varit på Lulu och shoppat lite hårfärg mm.



Har varit en jättlugn och mysig helg än så länge. Än är den ju inte slut:-) Räkfrossan var mysig. Satt ute jättelänge. Skönt att det börjar bli lite svalare det känner man nu. Gårdagen- Jag hade jätteont i magen så det blev en filmdag med onyttigheter som vi ju hade inhandlat på IKEA. Såg nog en 4 filmer!!! Ibland är det skönt att bara slappa och vila!!



Nu ska jag som sagt färga håret sen plugga lite på något jag tog hem från jobbet som vi ska gå igenom nästa vecka och då är det bra att vara lite påläst. J kommer nog hem till lunch och då ska vi åka till det där svenska cafeet. Kan nog inte äta där pga ramadan men då tar vi bara med det hem. Blir nog en sväng upp till gymmet och sen gå igenom excel......



Vad gör ni denna lördag? Är det fortf fint väder i Sweden?



Kram C

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det är soligt och fint här hemma men det börjar bli lite kallt. Fast vad gör det för snart är jag ju i sunny Dubai igen!

    Kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!