tisdag 27 juli 2010

Weekend

Har nyss bokat en liten lillsemester till oss till helgen i Abu Dhabi på nedan underbara hotell! Har inte varit så mycket där så kan vara skoj! Jag vill gärna se den vackra stora vita mosken som är väldigt känd. Det ska bli riktigt mysigt. Lite energi kick innan jag startar nya jobbet: )


Har varit på manikyr idag nere på the market och samtidigt passade jag på att få rygg, nacke och huvudmassage. Vardagslyx att få bli lite ompysslad. Nu ska jag in i mitt vampyräventyr en stund, boken alltså sen ska det bakas banan och chokladkaka. Ni kommer ihåg den va, recept finns i ett inlägg för mer än ett år sen: ) Den är supersmarrig och det var länge sen jag bakade den! En lugn dag helt enkelt, sköööönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!