lördag 24 juli 2010

Not much

News... Vi satt uppe länge igår och sov länge imorse. Kollat på Paradise hotel Danmark och nu väntar vi på levering av hamburgare från goda kedjan chilis som finns här. Tror den är amerikansk och där finns en massa gott. Skönt oxå att slippa ta sig ut i värmen genom att få hemleverans!!! Lovely och slött.

Lite hemlängtan, saknad efter familj och vänner! Kan ni inte bara komma hit med er!!! Pratade med Carro idag och hon är saknad här i Dubai. Hon har varit i Rom, Sverige och nu St Tropez den lilla lyxliraren. Hoppas jag får hit henne en vecka innan hon åker till Sverige under Ramadan..

Min kära vän Jessika har börjat blogga igen så gå in och läs hennes blogg här http://blogg.aftonbladet.se/thesewordsaremyown

1 kommentar:

  1. Älskling! Jag saknar dig o tycker att DU ska ta o komma hem! Trots att du envisas med att stava Jessica med K;-) puss

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!