måndag 12 juli 2010

Viva Espana!

Såg matchen igår. Den enda matchen jag har sett och vad den var tråkig! Inget hände ju... Och förlängning... Men Spanien lyckade få in ett mål så det var ju bra för visst höll vi på dem. Nu får vi dessutom 2 VIP biobiljetter då J hade gissat att de skulle vinna, precis som bläckfisken.

Känner mig väldigt aktiv i nya området. Går till gymmet, hoppar i poolen, och promenerade till hotellet fram och tillbaks igår. Fast där åt vi sjukt god pizza och drack rödvin men man måste ju balansera det lite..: )

Sitter och funderar på min halvdanna semester, jag vill till Sverige... Men kollar biljetterna och de kostar ca 10 000 kr!! Nää!! Vart blir det? Får fortsätta leta.

2 kommentarer:

  1. Hej Catharina
    Låter undebart området ni bor i. Att bara kunna ta ett par steg och sedan kasta sig i poolen. Själv har jag badat i en smålänsk insjö i helgen. Brunt vatten och lite slemmig botten men svalkande ändå. Var i Växjö och passade våra barnbar(Pernillas) Gabriel 6 år och lilla Lilly 4 år. Underbara ungar. Just nu minns jag när du och Jimmy var små och du inte ville hoppa i vattnet igen från en flotte som låg ute i sjön. Christer hade rott ut er dit för att ni skulle simma in själv. Men när du såg att det fanns FISKAR i vattnet fick han minsann ro ut och hämta in er igen. Vi har en massa kul minne ihop även om inte du kommer ihåg alla. Men vi gör. Var hemma hos Kerstin i förra veckan. Kul att träffas igen. Som valigt. Hoppas att ni får internet snart så att vi får ta del av er fina lägenhet och område. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hej Pia,

    Härligt med svensk insjö med: ) Haha ja det finns säkert en massa roliga historier från när vi var små. Ser fram emot att ses snart i framtiden hoppas jag!

    Ha en trevlig helg,

    Kram kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!