måndag 19 juli 2010

Tar tillbaks.. .

Vi har köpt en alldeles för liten kyl, det är ett skämt haha!!! Nu kan vi knappt stänga den och vi har inte ens storhandlat... Hur kunde vi se så fel! Sitter här nu och skrattar när min käre pojkvän försöker ordna med den.

Vi svettas också efter att ha suttit ute på balkongen och ätit moussaka. Vi trotsar värmen och vill sitta ute med de arabiska lyktorna tända. Tar tillbaka det där med Lchf förresten. Jo jag kör på det men utan en massa high fat. Klarar liksom inte det, så utesluter kolhydrater och äter nyttigt. Känns bättre. Tar ett glas rose och njuter av att inte behöva gå upp imorron bitti... Och imorgon ska vi köpa blommor till balkan, bouganvillea blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!