tisdag 6 juli 2010

Förändring...

Ja jag sa ju att jag skulle berätta en sak för er. Nu kan jag göra det!

Jag har fått ett nytt jobb! Som Client Care Manager på ett Medical spa här i Dubai. Detta är vad jag brinner för, kosmetik branchen. Detta är vad jag har gått i en dyr privat skola för att utbilda mig till. Detta är min passion. Fast det visste ni redan va? : ) Då jag inte är så glad för att göra behandlingar så är detta så perfekt för mig! Kan nog inte fatta det riktigt. Börjar den 1 augusti så givetvis blir semester planerna inte som de är planerade. Det får man ta när man får ett sånt här jobb! Tycker såklart det är sorgliga att sluta på mitt nuvarande jobb, men this is life!

Sorry för inga bilder på lägenheten men vi har inte internet hemma och det lär dröja ett tag innan vi får det tyvärr...Vi absolut stormtrivs och nu har vi fått lite mer möbler dessutom, börjar se ut som ett riktigt hem: )

Busy denna veckan med Sverige besök här på jobbet för en kick off. Blir kvällsaktiviteter både idag och imorgon. Skoj!

Ja men nu vet ni the big news alltså, här har ni den nya client managern på ett medspa här så hör av er om ni vill göra lite botox eller annat skoj!

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Hej på dig
    Grattis till nya jobbet! Så roligt för dig. Vad innebär tjänsten?. Låter glassigt värre, titeln. Har stället hemsidor som man kan kolla in på? Jaha, då får man väl bärga sig med bilder från nya huset.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Oj vad kul. Så det är bestämt nu. Du lägger karriären med truckar på hyllan ett tag:-) Det är ju faktiskt detta du sagt att du vill göra så jag hoppas och tror att det blir hur bra som helst. Semester får du ta när det passar lite bättre.
    Grattiskramar från Karin och Mats

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS! Vad roligt för dig! Hoppas att du kommer trivas kanon bra! Kommer till er nån gång och får litta behandlingar! Hehe! Kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!