söndag 18 juli 2010

Lägenhetsbilder.

Nu när jag lagt upp gardiner, det blev sådär byt the way men nu börjar det likna något fast som ni kommer se på bilderna så är det ganska tomt än så länge alltså inga tavlor och sånt. Sovrummet får vi vänta med att se där ska jag nämligen oxå lägga upp gardinerna, pust. Varför har man inte sin familj här för???! Saknar er och inte bara för att lägga upp gardiner utan för att ses på en enkel fika. Tack än en gång för att skype finns. Pratade med kära Karin imorse: )

Vädret är kanon i Sverige. Här med, fast aningen varmt. Väntar nåra timmar sen är det dags att lägga sig på en solstol och läsa sista delen av twilight serien. Vi såg filmen igår, tredje delen. Jag blev inte besviken, det var bra. Fast böckerna är såklart bättre. Direkt efter filmen var slut så gick jag och köpte sista delen och oj vad den var tjock! Blev lite mer shopping av produkter. Cliniques fuktighetskräm. Jag är mycket nöjd med resultatet av 3 step. Jag började ju använda dem i slutet av maj och det kommer jag definitvt fortsätta med.

Så bio igår, lite shopping sen ost och vin här och mammas pojkar på internet tv. Vaknade imorse och oj va underbart att inte skynda till kontoret. Ska bara vara dessa 2 veckor, göra små utflykter, läsa och mysa och inreda såklart. Vi ska köpa utemöbler, sånadär svarta rotting är på önskelista, tavlor, vattenpipa och arabiska kuddar vi ska nämligen ha en liten arabisk hörna med typiska arabiska färger såsom rött, det blir en färgklick!


Hallen när man kommer in med balkongen rakt fram, köket till höger.
Baren, köket

Vardagsrummet, tvn som vi än inte kan använda...Snart 3 veckor..

Vardagsrummet igen. Ja vi gillar vitt: )



Toaletten...




Hallen, Till vänter ett storage rum, till höger tvättmaskin rum. Det har varit en toa innan men hur lönt är det att ha 2 toaletter bredvid varandra? Bra att ha tvättmaskinen där och kunna stänga dörren om den.




Ha nu en härlig söndag för det ska jag ha!





6 kommentarer:

  1. Hej Catharina. Vilka underbara bilder! Äntligen fick vi se. Ser helt fantastiskt ut. Vackert med vitt, tycker jag.
    Du/ni har fin smak för inredning.
    /Pia

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman!
    Sådan fin lägenhet, och snygga möbler.Du lyckades ju med gardinerna, du kan om du vill.
    Vackert utomhus med pool, och gröna buskar, bättre kan ni inte önska ER.
    Kommer till Limhamn sent i kväll.
    Kramisar Mamma o Göran

    SvaraRadera
  3. Oj vilken fin lägenhet. Vilken lycka att äntligen få bo så fint. Tänk när ni kan sitta och mysa och se på TV i soffan.Jag tycker att gardineran ser bra ut. Jag minns fortfarande några gardinlängder där du strök upp "fållen" ca en halv meter upp på tyget :-)
    Kram från Karin

    SvaraRadera
  4. Karin, haha!! Jo tack jag minns det med och att jag sedan råkade bränna upp nåra gardiner i värmeljuset. Det är inte min grej det där med gardiner men det artar sig. Jag har ju inget val liksom, ingen svägerska som kan komma och hjälpa till. När kommer ni förresten, hoppas att ni kan komma och hälsa på snart! Många kramar och hälsa brorsan!

    SvaraRadera
  5. Tack Pia för komplimangen! Vi trivs verkligen underbart här i vår lilla lya. Hoppas allt är bra med dig. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Mamma, jag kan om jag måste men bara sådär. Du har inte sett dem i närbild: ) Kul att prata med dig innan på skype, vi hörs snart igen. Kram kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!