onsdag 28 juli 2010

Salad Nicoise

Har jag bjudit Carro på idag! Och rose vin och kakan jag bakade igår. Trevligt att catcha upp och såå kul att hon kom hem en liten sväng innan hon ska vidare.. Till Ibiza denna gången.

Har varit fullt upp hela dagen.. Jobbmail som vanligt på morgonen, tvättat, varit nere på battuta. 12 min dit med silverpilen! Köpte mig en ny rosa samsung mobil. Väldigt söt. Nu är det dax förstår ni att lämna ifrån sig dator och telefon... Sista dagen imorgon och då ska jag till the office. Lämna över mina arbetsuppgifter och fixa allt det sista liksom. Känns lite sorgligt men nu väntar nya utmaningar!!!

Nu ska jag käka nåra marianne som söta Carro hade med sig, jag trodde hon tog med sig dem från Sverige såklart. Men hon hade köpt de på Dubais flygplats och såfinns det Geisha där. Visste ni att man kunde köpa det utanför Sveriges gränser, det visste inte jag!! Bra: )

Nä nu kallar sängen.. Jag hör den, jag är helt slut, ont i huvudet och en låååång dag framför mig imorgon. Så nu säger jag gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!