fredag 30 juli 2010

Nu sticker vi

Ett snabbt inlägg innan vi åker till Abu Dhabi och myser i sol, bad, spa, god, mat och lyxhotell!

Sista dan igår på jobbet och överlämningen gick helt ok... Min office boy skulle oxå sluta på samma dag så jag och en kollega gav han 200 Dhs, ca 600 kr. Det är inte mycket för oss men en tredjedel av hans månads lön så han blev så glad och det värmer såklart i hjärtat.

Det blev thaimat och film för hela slanten igårkväll och nu är vi utvilade och redo för en härlig helg! Önskar er detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!