måndag 26 juli 2010

Försökte...

Ta bilder på silverpilen!!! Men man orkar inte... vänta tills linsen blir klar efter sisådär 10 min. Så här har vi det här nu. Imma på solglasögon och även kameralinser så man inte ser ett skit. Det är som att öppna dörren till en bastu. Gratis bastu bad i Dubai... Men visst är hon fin, silverpilen: )




Och så en bild tänkte jag ta på vårt centrum som kallas för the market. Affären heter Choitram, den ligger inne i ett mall där det finns annat såsom videouthyrning. Första jag sett här by the way. Perfekt att hyra filmer då vi fortfarande inte har tv... Det är mannen som ska fixa och ja det går ju sådär... Han säger att han försökt ringa men inte kommer fram. Kan det vara så. Aja vi har ju internet tvn! Har snart gått igenom en hel säsong av paradise. Älskar intrigerna, ser ni det? Danska. De är galna!!


Nu är jag pizza bagare. Det blir med äkta grisskinka för vår affär har nämligen en non muslim hörna, perfekt. En Cappriciosa och hemmalagad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!