fredag 16 juli 2010

Godmorron!!!

Vi satt uppe länge inatt och kollade på mammas pojkar. Missade det när det gått och igår såg vi 4 avsnitt. Älskar såna serier: ) Sov länge och nu har vi ätit frukost, solen skiner och vi har tänkt ge oss iväg till en mall som heter timeplace för att kolla på tavlor. På fredagar har de en del utställningar där: )


Bacon och ägg till frukost. Idag började jag på LCHF dieten. Tycker den verkar riktigt bra. Läser ju Katrin Zytomierskas blogg och hon går på den nu. Ni anar inte vilka smarriga recept där är! Det innebär alltså att man inte äter kolhydrater och inga grönsaker under marken. För övrigt så insåg jag nu när jag försökte kolla hennes blogg att den är blockad med den internet leverantören vi har nu, etisalat.... Buuuu. Hela Finest.se är blockat. Varför liksom? Förstår ju hennes för den heter fuck you right back och det är inget ord som får användas här. Inte ens sex and the city har vi fått se... Det är ett strängt land UAE..

Här står baby och ska koka kaffe i vårt mysiga kök. Gillar att det inte är som över allt annars med samma typ av köksinredning. Detta känns mer genuint och det är vitt, me like: )
Hörs senare då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!