lördag 31 juli 2010

Abu Dhabi del 2

Massa guld! Vi gick inte in. Denna gången iaf. Kanske kommer man dit en annan gång men det var bönestund just när vi kom och då skulle vi stå och vänta ute i 48 graders värme till den var klar och det orkade vi inte.



Som ni ser... 48. 5 grader och då var det muligt!!!!! Det behövs som sagt ingen ångbastu, det är det bara man är utomhus denna perioden.. Längtar till vintern!!



Väl hemma så såg jag denna lilla fågeln sitta på balkongräcket. Jättestor näbb, den var söt. Kan det varit en liten kolibri kanske?



Det var vår lilla weekend.
Nu blir det slappa med en bok inomhus i soffan sen funderar vi på att se inception på bio, den verkar hur bra som helst!
Imorgon är det första dagen på nya jobbet och det är nervöst såklart. Ska upp med tuppen imorgon bitti. Vet inte riktigt hur lång tid det tar att köra dit så vill vara ute i god tid. Man vill ju inte komma för sent första dagen!! Åhh vad det är nervöst. Håll tummarna för att för att dagen går bra för mig: )))
Puss på er!




2 kommentarer:

  1. åh jag önskar dig all lycka imorrn!!Hoppas det blir allt du drömt om. Vad mysigt ni verkar haft det i Abu? Vi planerar att resa till bali 21 januari:-)

    SvaraRadera
  2. Hej Catharina
    Vilka fina bilder, ser som vanligt helt fantastiskt ut. Det är så kul att få ta del av ditt exotiska liv. Lycka till på nya arbetet. Hoppas att du snart skickar länken så att vi kan få se hur din nya arbetsplats ser ut.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!