fredag 23 juli 2010

Tapas

Vi har ätit hemma gjorda tapas. Melon, parmesan ost, tomater, lök, räkor i vitlök, hommos, bröd, morötter! Smarrigt. Haft en mysdag. Låg länge i sängen och läste tidningen. Förundrad över vissa historier här. Tex att i Sharjah ( ett annat emirat ) har de strömavbrott i flera dagar nu under sommaren. Det luktar svett, rutten mat och är allmänt obeboeligt i lägenheterna. Detta är vanligt under sommaren tydligen. Galet. Tidningarna har ringt dit, till el och vatten verket. De svarar sen lägger de på. Hur sjukt är inte det??? Jag har städat. Joakim har varit på en visning med en rik amerikan: ) Vi lunchade på en indisk restaurang vid sjön där vi försökte köpa deras rottingstolar men utan framgång. Gott var det iaf. Läst boken såklart och nu är det internet tv. Vi ska hitta en annan serie vi kan följa. 8 dagar kvar av sköna dagar!!!



2 kommentarer:

  1. Gumman nu har jag börjat blogga igen http://blogg.aftonbladet.se/thesewordsaremyown

    SvaraRadera
  2. Äntligen gumman!!!! Ser fram emot att följa den. Kraaamm!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!