måndag 31 maj 2010

Sverige

Då var man i ett underbart Göteborg med solsken och tjugo grader! Hörde att det inte var så i Malmö... Men jag lovar tar med mig solen till helgen! Sitter här på mitt hotellrum och gör mitt bästa för att varva ner lite. Har precis tagit en varm dusch, tar ett glas rött och har bytt om från kostym till en annan kostym som är lite bekvämare: )

Efter en trevlig dag i lördags med Carro, en riktig heldag som innebar Karama, galna security, god mat, choklad, en massa rose vin och massa tjejsnack så sov jag nåra timmar för att sen åka till flygplatsen. Lufthansa till Munchen, gick mycket bra ingen turbolens sen var jag där i några timmar och spenderade den tiden på kosmetikavdelningen och i baren. Vidare till Göteborg där jag blev upphämtad av en taxi med mitt namn på en skylt, vidare till hotellet, kollade lite jobbmail sen somnade jag nog vid 10! Upp halv sex imorse... god svensk frukost. Leverpastej med ättiksgurka mmmmmmm, tidningen och kaffe.

Min chef hämtade mig sen var det kontoret och en massa möte och utbildning. Hemma vid 19, jobbmail och nu är jag här och pratar med er samtidigt som jag pratar med baby på Msn. Imorgon blir det en kanondag med konferens på dagen och sen båt i skärgården med räkor och vitt, lovely! Nä nu ska jag ta hissen ner, gå ner i receptionen och ut genom dörren för att ställa mig mitt ute på ett torg för att ta en cigarett. Som sagt man är i Sverige; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!