onsdag 19 maj 2010

Mövenpick poolbar

De har öppnat ett nytt hotell på walken, Mövenpick. Vi provade det för en after work idag. Tevligt: ) Som ni ser så är det verkligen afterwork... J sitter men sin blackberry.. som vanligt kan tilläggas.

Infinity pool tror jag det kallas..
Havet i bakgrunden. Visste ni att vi badar i Persiska viken?

Poolen.


Och jag har det bra. Palmer, pool, hav, vitt vin, älskling.

Idag är det onsdag och då är det lost, tisdagar i Usa. Trodde vi men jag förmodar att de visar 2 avsnitt nästa vecka istället då det är LE GRANDE FINALE som vi har väntat på det.!! Vi ska ladda upp med en massa gott och buffra i flera timmar innan vi ser avsnittet. Förresten fick jag veta idag att den 1 juli då är det hejdundrade dejt som vi ska ha min baby och jag. Vi ska fira förstår ni. Fina affärer som har gått igenom som sagt....
Har mer och mer planerat upp mina få dagar i Malmö, ser fram emot!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!