söndag 16 maj 2010

Dagens

Matglädje var att se i Geants hyllor att svenskt Wasa knäckebröd har hittat hit! Att körsbären var billiga så jag ser fram emot att spotta kärnor ikväll. Att min thaimat blev precis som äkta thaimat, smarrig och den åts som sig bör i en skål med sked och gaffel. Det bästa var nog ändå att få Svenskt choklad med hallon direkt transporterat från Sverige, av en snäll kollega!

Första dagen på veckan och den blir intensiv med förmodligen endast en helgdag, på lördagen. Men den tar vi ut en annan dag helt enkelt. Min boss kommer hit förstår ni och vi ska sitta ner och göra PBP, vad kan det stå för? Personal Business Plan. Så det kan ju bli intressant. Massa annat med, en massa kurser som pågår, skoj skoj! Får nog bli dator hem en del kvällar denna veckan. Sen åker jag ju till Abu Dhabi i 3 dagar för att nästa vecka igen sätta mig på ett flyg till Sverige. Hoppas askmolnet inte poppar upp då.. Det är ju igång igen denna veckan. Och under denna tiden ska vi slå till på en lägenhet kan man hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!