lördag 15 maj 2010

Dagen so far.

Frulle... Detta äter jag vaaarje morgon med undantag av någon helgmorgon då det blir ägg. Youghurt, muesli och honung. Färsk apelsinjuice och kaffe.Mannen tog kanelbullarna, såklart..

Frukost utsikt. Men det går inte att sitta där så länge. Högst 5 min sen svettas man och är nära att svimma.
Sen drog vi till beachen. Denna gång fick det bli stranden med solstolar och parasoll. Handlade beachtennis och spelade. Vi var ganska kassa. Blir att öva hela sommaren...
Fick ett trevligt sms som gjorde oss glada, men vi får se. Vill inte bli för exalterade. Jag har förmågan att bli det.
Dax att hoppa in i duschen, göra sig fin med nya sminket och på med en klänning för det är rose på Yachtklubben om en och en halv timme! HAPPY HOUR; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!