fredag 21 maj 2010

Morgondopp!

Vakna tidigt som vanligt... Herregud, 7 en helgdag. Förstår ingenting. Då mannen låg och sussade sött bredvid så bestämde jag mig för att gå ner och ta ett morgondopp i poolen, vad underbart det var! Simmade längderna och njöt av stillheten. När han hade vaknat till liv så begav vi oss ner till Caffe di Roma och ät frukostbuffe. Ägg, beefbacon, macka med salami, brie, sallad tomat, kaffe, juice och croissant! Fortfarnade mätt. Sen var det beachtennis på stranden. Idag var temperaturn 44 grader så då funkar det inte att ligga uppe, det enda som gäller är att ligga i vattnet och det är skönt!

Nu är jag uppe en liten sväng och hänger tvätt, dricker cola light snart ner till poolen igen för att läsa min bok, i skuggan! Ikväll blir det middag med jobbet. Jag har valt den restaraungen så jag vet ju att det blir en hit. Beach combers med asiatisk buffe och Burj al arab utsikt på terassen: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!