fredag 7 maj 2010

Cola paus

Är uppe på "rummet" på kiss o cola paus. Ljuvligt att vara ledig. Sov läänge till halv tio, kryss i taket. J sprang ner till Waitrose och handlade frukost och jag förberedde den. Gjorde en smarrig omelett och till den givetvis färskpressat och kaffe. Sen poolen och nu har jag simmat mina 40 och läser i min snäll bok. Den är intressant, det är den.

Ska på 2 visningar idag. Inte i marinan, för en gångs skull. Vi funderar och visst skulle det vara trevligt med billigare, större, stor terass där man kan grilla och mer semester resort känsla. Gillar tanken mer och mer så idag styr vi kosan mot The green community o Arabian ranches och rapport kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!