onsdag 26 maj 2010

Blött

Både i ögon och i luften. Här är nu tydligen 95% fuktighet.. Puhh.. Det är alltså inte graderna som är det värsta här .40 grader och torr luft är ok men 40 grader och 95% fuktighet är inte ok. Men vem klagar? Solen skiner iaf. I ögonen igår då vi såg avslutningen på Lost. Inte ett öga var torrt jag vet inte om det var slutet, att jag faktiskt visste att det skulle sluta så här! Otroligt va! Om det var saknaden att inte få se karaktärerna mer eller om det var för det var så vackert. Jag vill inte säga mer för kanske finns det någon där som följer det och inte sett slutet och jag är ingen spoiler! Joa höll inte med. Men vem har någonsin sagt att män o kvinnor tänker lika?

Busy dag som vanligt förövrigt. Kul dock! Hade ett långt möte med chefen. Ett såkallat PBP, personal business plan. Och ja vad ska jag säga om det... Bara att det kändes jävligt bra! Mer än så går jag inte in på det; )

Simning och amerikansk afton här hemma med hemmalagade burgare med senap och grillkrydda i .Till det aioli och nypotatis i halvor med skal i ugnen och cola light. Mannen har röjt undan disken och nu är slappa på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!