tisdag 11 maj 2010

Dejt night!

Vi har blivit inspirerade av Hollywoodfruarna... Så vi har nu dejt night en gång i veckan. Joakim var först ut. Han hämtade mig efter ett hotellbesök vid mall of the emirates. Vi åkte till stranden och badade, promenerade sen hämtade han mat på en restaurang på walken. Hoummos, kyckling, falafelbullar, bröd och sallad som vi åt i solnedgången på stranden. Sen var det hem och duscha snabbt och göra sig fin. En taxi till westin hotellet där det var goddess night så jag fick 3 glas skumpa, en underbar dag och kväll!

Nu ligger vi och lyssnar på U2, mina favvo! Dags att borsta tänderna och gå till sängs, jobbdag i morgon..! Hoppas ni har en bra kväll. Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!