torsdag 6 maj 2010

Frissan!

Har jag precis besökt. Och jag är nöjd. Mycket nöjd och fattigare haha. Super duktig tjej , har suttit där nere nu i 3 timmar...!! Först så färgade hon den liksom undre delen som samma färg ( min naturliga) som ovan. Sen lades det i en massa folie och tada lite förändring. Skönt för nu är hela håret i samma färg och det är endast slingor i. Innan var det nog en 3, 4 olika färger... Så i fortsättningen är det bara att ta utväxten.

Har precis ringt och beställt chicken pao eller vad den nu heter. Vårt stammis hak på hörnan, thai som är loveeely! J drog iväg på en aw men jag orkade inte möta upp som vi hade bestämt från början. Jag menar det är torsdag... Man e trött... Man vill äta gott och kolla bra tv, eller hur? Ringde och meddelade mannen det och han var nog sugen på det med för han är på väg hem nu. Är hungrig som en varg och har småätit skorpor och hoummos sen jag kom hem.

Idag reste finaste Carro till London för att sen åka till Sverige... Jag vill med shoppa i London!Men vi hinner iaf ses någon dag innan jag reser. Ja just det, har ju inte berättat för er men jag ska på 2 jobbresor i Maj: ) Det blir intensiva veckor fram till semestern och I like! Men mer om det i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!