måndag 3 maj 2010

The fourth kind.

Åhh va läskig den var. Jag och Carro var på Battuta mallet från kl fem till kl tio igår. Det bidde shopping, mat, fika och bio. Jag fattari inte att det bara var vi två och en till i biosalongen hahaha! Carro menade på att det nog berodde på att det var en riktigt b film hehe medan jag fastslog att det berodde på att inte så många har hört talas om den, har ni? Det handlar om " verkliga händelser" i Alaska är det många människor som har försvunnit spårlöst... Vart har de tagit vägen... Amen den var sjukt bra och jag kunde knappt sova efter den... !! Se den.

Vår bil är sönder, buhuu så jag måste ta taxi till jobbet på morgonen men lyckade iaf få skjuss hem av en kollega, skönt. Vi kommer få en ersättsbil imorgon då tydligen det kommer ta mycket längre tid att laga den än vad de trodde. Joakim har tydligen helt kört sönder den, var livsfarlig att köra och lät som ett monster jaja.

Mycket som händer i Dubai nu. Metron har öppnat där vi bor så vi ska prova den iveckan. Armani hotellet har öppnat i Burj Khalifa men när vi provar den lär vi ju fira något speciellt, är nog inte helt billigt där. Dock kanske man kan fuska och bara ta en drinkie där, vill ju gärna kolla in det! Sommaren är här definitivt, alla pratar om det. Fy fan va varmt det är. Slog om i helgen. Hur märker man det skillnaden då, jo det är när man inte längre kan sitta utomhus och fika o så. Lite tradigt men hellre det än regn och blåst, eller?

Idag har det vart mycket busy på jobbet, var hemma sent, sen simma, sen lagade jag kanske den godaste hoummosen jag någonsin gjort till våra wraps. Hemligheten, man ska ha i tahini paste. Tack C: ) Nu är det svenska serier som gäller, för tillfället kollar vi lyxfällan. Det skulle nog många här i detta landet ha nytta av: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!