onsdag 12 maj 2010

Det bakas!

Och det är inte vem som helst som bakar!! Detta måste ju fotas... Herrn brukar inte vara den som håller till i köket... Dock har han tjatat på mig om kanelbullar och chokladbullar... Nu tröttnade han på att jag aldrig bakar så han gick och handlade smör som behövdes och satte igång med storbaket. Tur att jag fanns där och kunde guida honom genom allt haha! Också bra att han köpte fryst smör så han fick "bryna" det i kastrullen.. Åhh herregud, vad ska man säga. Men söt är han: )


Nu väntar kaffe, hollywoodfruar och en smakbit av chokladbollarna. Säger ni det förresten chokladbollar eller det andra namnet som man knappt vågar skriva ut. Läste att någon på sj hade glatt meddelat att det minsann fanns negerbullar i cafeet. Det blev ramaskri givetvis! Vad de nu än heter så är de barnsligt smarriga!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!