fredag 7 maj 2010

OK...

Vi har hittat vårt paradis. Så är det bara. Vi har alltså bott här i ett och ett halvt år och inte EN gång hittat till den lilla oasen. Det. är. för. jävla.dåligt. Nu har vi iaf hittat det, det vi har letat efter!!! Hoppas bara det blir vårt med. Tog inga bilder på lägenheten... Eller man kan säga att det är som ett litet hus faktiskt. Med terass, stor så man kan grilla, poolen 2 m därifrån, en stor mysig sån, gym, 3 m därifrån och ja massa palmer och grönt och alldeles alldeles underbart. En annan sak som är bra att den är billigare än där vi bor nu. HA. Vi strosade runt lite i området efter visningen och här kommer lite bilder på det iaf...

Fontäner, blommor och grönt överallt...
Centrumet, med små mysiga restauranger ,en sjö, ett hotell så man kan gå och ta ett litet glas..

Som vi givetvis passade på att göra. Ett glas rose i eftermiddagssolen, inte fel en fredag.


Som sagt, små fontäner, broar mys pys

Små stigar. Åhh jag dör, jag Älskar detta stället. Vi älskar det. Låt oss hoppas att vi får detta. Håll tummarna hårt. Imorgon börjar mannen förhandlingarna; )
Nu är det filmdags, kaffe och några bitar mörk choklad. Trevlig kväll!





2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut. Vart är det i för område?
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Området heter Green community och där är mest villor och bungalows, dock finns där några mysiga lägenheter: ) Där är verkligen jättemysigt!

    Kram kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!