torsdag 6 maj 2010

Trötta och mätta.

Ca en minut efter förra inlägget så kom mannen in genom dörren. 10 min senare ringde maten på dörren och nu har vi ätit gott och sett både Lost och Anna Anka. När det gäller Lost så orkar jag inte bli frusterad längre men man inser ju att på 3 avsnitt då det är le grande finale så hinner vi inte få svar på alla lösa trådar och frågor. Sorgligt kan man tycka... Men vad vore Lost om man skulle fatta allt liksom....

En här bredvid som ligger och sover tätt tätt inpå och det är så mysigt... Nu ska jag snart borsta tänderna och krypa ner. Det är uuunderbart med sovmorgon imorgon. Hoppas man sover lite längre än halv åtta bara... Det blir en mycket lugn helg för oss. Planerna är inte många och det är väl skönt. Men det blir definitivt lite städning, solning, simning, läsning och så tänkte jag ge mig på ett stort bullbak! Kanelbullar, nu när man har både torrjäst och pärlsocker.

Sov sött mina vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!