torsdag 20 maj 2010

Ledig ändå

Trodde ju att jag skulle jobba 6 dagars vecka denna veckan, alltså jobba imorgon. Men glatt överraskad blev jag när min chef meddelade mig att jag inte behövde vara där! Så en ledig dag som inte förväntad, ännu bättre!

Var meningen att jag skulle ta med baby på en dejt men det blev ändrade planer där med. Han fick jobba längre och jag tog "elevbussen" till mall of emirates, därifrån Metron, en och en halv timme senare var jag hemma och svettigt värre... Orkade inget då faktiskt. Inte ens simma. Nu har vi ätit kalkonwraps med hoummos och vi gör helg och kväll. Tvätta bort sminket, i juicy dressen, kaffe på och njuta av sista hallonchokladen mmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!