måndag 10 maj 2010

Eftermiddags fika.

Nämen!!

Vad gör jag hemma vid denna tiden???


Jag slappar på balkan med god smoothie gjord på färsk apelsinjuice, färska jordgubbar och frysta hallon... Mmm och läser skvaller och äter en banan... Ser ni den? Så liten och söt, de är ju mycket godare än de stora!


Ensam hemma är jag med! Det är ju jubbedag men på mitt jobb så var det pestcontroll som de kallar det så det var bara att packa ihop och åka hem... Jobbigt...!; ) Pestcontroll innebär att där är myror och nu ska de dödas de stackarna..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!