tisdag 25 maj 2010

Mässa i Abu Dhabi

Jag är tillbaka! Efter 2 intensiva men roliga dagar. Gick upp kl 05.20!!! i måndags och blev hämtad vid halv sju. Var på utställnings hallen vid 8 då det var uppdukat med kaffe, juicer, croissanter och allt möjligt gott. Men det var inte bara frukosten utan det var hela tiden uppdukat där i mitten av rummet med en massa gott, farligt! Så många kaffe blev det. Lunch intogs i en jättefin sal med vacker dukning. Intressant att träffa folk från andra företag och med anställda från hela världen. Mässan jag var på hette Arabian world construction summit. Satt i min monter och delade ut broschyrer mesta delen av tiden, idag var jag dock inne och lyssnade på några föreläsningar!



Kl fem igår slutade mässan för dagen och då checkade vi in på hotellet och jag tog en låååång dusch och gjorde mig i ordning för att sen gå upp på rooftop baren och dricka rose vin med mina kollegor. Efter det var det middag och det var en jättetrevlig kväll. Tyvärr fick jag inte fota den fina utsikten, blev stoppad. För att där var en massa ambassader och shejkens palats... Jaja ni får se foton på rummet istället: )



Poolen från fönstret som det tyvärr inte fanns tid att utnyttja...

Härlig hotellsäng!

Oj fel håll... Coolt badrum..


Lovely dusch...


Idag var sista dagen och det var samma upplägg, kl fem var det slut och jag åkte hem i väldigt snabb fart med min kollega så det tog bara ca 1 timme!!


Nu har baby lagat sin paradrätt och det blir mys med grande finale av LOST.

Se vilka söta små choklad jag lyckades få med mig hem: )






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!