tisdag 18 maj 2010

Badkar

Var nere och simmade innan och poolen kändes som ett badkar. På riktigt. Man jag gillar det. Skönt att stiga i och bli varm istället för iskallt som den brukar vara på vintern. Det bidde de vanliga 40 fast jag är trött, trött, trött. Svårt att somna i natt. Ibland ligger jag och grubblar och grubblar, på vad kan man undra. Mycket men tex saker som ska göras på jobbet innan jag åker iväg. Och vad är det egenligen till för nytta att ligga och grubbla då man bara blir trött och inte orkar göra det man grubblar på. En tanke!

Klockan är redan halv tio och vi har ätit god köttfärsröra, nu ska jag bara plocka undan sen sätta på Hollywoodfruarna och ta mig en bit av mitt svenskimporterade mörka choklad med hallon. Låter bra. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!