tisdag 4 maj 2010

Skorpdax!

Vid denna tiden. Kl är sex och jag är nyss hemkommen. En vanlig dag ser då ut för mig som så att det är 2 skorpor och cola light innan jag går ner o simmar! Gott är det, med skorpor. Mmm fullkorns skorpor från Ikea!

På väg in till entreen nu så gick jag förbi en salong. Backade och gick tillbaka in. Det är inte den men hon idiot ryssen som var dum i huvudet och ville ha flera tusen i betalning nä detta är den bredvid. Kände genast bra vibbar när jag öppnade och än mer när jag fick träffa frisören på stället. Nu är det bokat, kl 17 på torsdag blir det en liten uppfräschning av fröken. Det bästa var att frisören visade en bild för mig och sa, är det så du vill ha det? Nä men det var ju exakt så. Henne litar vi på. Det blir också färgning och trådning av bryn. Har aldrig blivit trådad innan så det måste ju provas, eller så fegar jag ur och ber om den vanliga hederliga pincetten. Vi får se helt enkelt!

Ikväll ska jag laga min mans favoriträtt, eller en av dem iaf! Köttfärs paj fast ala diet stil. Blir gott.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!