fredag 30 april 2010

Burning hot!!!

Ja det kan man ju bokstavligen talat säga.... Var inne och kollade vädret och här har ni prognosen för imorgon! En brinnande termometer, hahaha har ni någonsin sett något liknande. Carro och jag får det hett om öronen på stranden imorgon.....



Nu har vi pysslat hela morgonen, städat,tvättat lakan, plockat bryn, gjort vid naglar, peeling mask osv osv. Det är hett som en bastu ute idag med men lite mulet så det är ju skönt. Men nu vet man att sommaren är på väg till Dubai med... 5 månader med brinnande termometrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!