fredag 23 april 2010

Det blir en dag på stranden...

Lalala, ja ní vet den med Tomas Ledin... En favvo: )

En lugn skön dag väntar. Först ska jag göra kaffe och vänta på min färskpressade apelsinjuice som är iväg och handlas. Sen ska vi njuta av frukost på balkan. Sen latar vi oss på stranden, badar, solar och går upp på walken för en lunch i skuggan.

Är sugen på en tripp till Mall of the emirates för att besöka Pinkberry. Ett frozen youghurt ställe. Ni vet nyttigt... Minus 3,5 kg visar vågen så uppenbarligen ger nyttig mat och simning resultat. Kämpar vidare! Om 2,5 kg är jag ganska nöjd om 4 kg har jag nått målvikten.

Förresten jag blir inte gräsänka, heter det så? Denna veckan. My love har beslutat sig för att avboka resan till Sverige och med det strunta i att åka i aska, jag menar vem vill det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!