fredag 30 april 2010

Valborg.

30 April idag så visst är det valborg. Här i Dubai är det faktiskt också bål, på svenska kyrkan men vi struntar i det. Tror det blir bio istället.

Sorry för dåligt bloggande mina vänner men det har ändå inte hänt så mycket så ni har inte missat så mycket: ) Dessutom har jag så mycket som snurrar i mitt huvud.... Jaja mer om det sen!

Igår blev det en spontan after work nere på Hilton, Wavebreaker med Carro, trevligt som alltid! Hade bestämt date med J kl 20 för att gå ut och äta lite oxfile, dock var det fullt där och vi orkade inte vänta till kl halv tio så vet ni vad vi gjorde, trötta som man var en torsdag efter en jobbvecka. Tog en taxi hem, orkade inte gå då jag gått sand marathon hela kvällen kändes det som, beställde Burger King, lade oss i sängen och kollade Anna Anka sen somnade vi.. Underbart skönt : )

Vaknade supertidigt som vanligt idag, halv åtta fast då har jag ju ändå sovit i en 9 timmar och det är ju lagom kan jag tycka. Ska ta mig upp, laga scrambled eggs, sen blir det slappande vid poolen för hela slanten. Jag ska läsa "konsten att vara snäll", har hört så mycket om den så det blir intressant! Hörs lite senare då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!