lördag 24 april 2010

Puhh..

Vad varmt det är... Solen befinner sig på vår balkong på morgonen och då blir det varmt! Fick ta med oss kaffet in i sängen och avsluta det där.


Igår fick vi minsann igång vår shisha, vid halv tolv. Så vi struntade i filmen och satt och shishade och pratade istället. Det är så gott verkligen, avslappnande och mysigt. Här i Dubai luktas det shisha var man än går. Det doftar underbart! Men man ska nog passa sig för att göra det för mycket, säkert beroendeframkallande som allt annat!


Idag är det lördag och fortfarande helg: ) Väntar finbesök ikväll så nu ska jag snart ta mig upp från sängen och börja storstäda. Men jag känner för det idag så det är ok och hur skönt är det inte när man är klar och allt är rent och fräscht! Sen blir det lite poolhäng och en tur till affären. Det blir italienskt tema ikväll: )





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!