torsdag 8 april 2010

Torsdagskväll...

Äntligen! Och jag unnar mig en cola light och ska snart göra grönsaker med youghurt dipp! Vi har köpt vårt kylaggregat till datorn nu så nu kan vi se film igen utan att datorn slocknar en gång i kvarten ... Just nu så letade J bland våra filmer och hittar en film jag ville se på bio idag! Lovely bones eller på svenska Flickan från ovan. Jag håller på att läser den men har gått lite segt. Glad jag blir!

Vi var nämligen på Battuta idag efter jobbet. J hade lite ärende och jag passade på att köpa ett par skor. Det är ju billigt med fastan så man kan lägga lite pengar på annat, unna sig: ) Vi skulle iaf gå på bio o se denna filmen men det gick inte. Vet inte om den har slutat att gå eller om den inte kommit än men strunt samma nu har vi ju filmen.

2 dagar ledigt. Skönt. Imorgon blir det barnsligt skoj då vi ska till ett annat emirat och gå på vattenland!!! Dreamland heter det och ligger i ett emirat som heter Umm al quain något sånt. Inte så långt härifrån. Vi vill prova det då vi redan provat de 2 som finns här i Dubai. Wild Wadi och Atlantis!!

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!